Opět uběhl nějaký čas a došlo ke změně,
Postavil jsem dlouhé celoodpružené lehokolo
Tak jsem se rozhodl postavit si nové lehokolo
Na rám jsem použil jäkl 30x30x1,5 mm jehož délka je necelé tři metry. Přední vidlice byla původně pro 28“-vé kolo. Jejim zkrácením, navařením nových úchytů pro střed kola a ohnutím vznikla nová vidlice na kolo velikosti 20‘‘ bez nutnosti úpravy čepů pro brzdu. Na levou stranu jsem ještě přivařil úchyt kulového čepu řízení. Zadní vidlice a hlavová trubka je použita ze starého rámu kola. Pak už jen stačilo vše poskládat dohromady a nový leháč byl na světě.
Jako další jsem chtěl, aby bylo možné posunovat po rámu jak sedadlo, tak i střed. To jsem vyřešil pomocí objímek přesně vyrobených pro tento rám.
Stejně jako střed jsem chtěl, aby bylo možné přizpůsobit každému povaleči sedadlo a to jak posunutím sedadla, tak i sklonem opěradla.
Uchycení řidítek je vlastně naruby: řidítka jsou upevněna v objímce, která je přivařena na hlavovou trubku a ta je nasazena na na trubce ze staré vidlice, přivařené pevně k rámu lehokola.
A pak následovaly doplňky, jako přední světlo a cyklokomputer. Obojí je připevněno pomocí objímek.
Tak konečně došlo k nějakým změnám. V prvé řadě jsem vyměnil původní řidítka za jiná, podstatně pohodlnější.
A dále jsem nasadil kryt řetězu z PA trubky. Nemusím mít pořád kalhoty,nebo nohy špinavé, jako prase. Původně jsem myslel, že dám trubky pouze tak dlouhé, abych si neušpinil kalhoty, ale po zralé úvaze jsem je prodloužil až do výpletu zadního kola, čímž zabráním znečišťování řetězu od pláště zadního kola. A prozatím používám obyčejné pedály, v tretrách je zatím zima a topení nevlastním.
Provedl jsem další úpravu tím, že jsem vyrobil nové opěradlo, tzv. letní verze.